Theme editor

  • Ekibimize Katılmak İster misiniz? Ekip Alımları Aktif !
    Mc-only forumumuzda topluluğumuzu geliştirmek ve kullanıcılarımıza daha iyi bir deneyim sunmak için Editör, Destek Ekibi ve Moderasyon pozisyonlarında yeni arkadaşlar arıyoruz! Başvurular menüsünden yada buraya tıklayın ve form doldurun.

EditLevel Skripti | Oyuncularınız level atladıkça hediyeler kazansın.

ByLeJardin

New member
Forum Üyesi
Katılım
9 May 2022
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konum
konya
Thread owner
Skript için gerekli addonlar
Tuske
Skript
Skript-mirror
Ödülleri lütfen kendi sunucuza göre ayarlayınız. options: kısmından prefix değiştirebilirsiniz.


Kod:
options:
    p: &5&lSunucu&f&lAdı &e»
variables:
    {SonrakiLevel.%player%} = 2
    {KazmaKutu.%player%} = 0
    {KazmaXp.%player%} = 0
    {KazmaLevel.%player%} = 0
    {KazmaLevelAtla.%player%} = 100
on break mossy cobblestone:
    add 1 to {KazmaXp.%player%}
    if {KazmaXp.%player%} is greater than or equal to {KazmaLevelAtla.%player%}:
        add 1 to {SonrakiLevel.%player%}
        add 1 to {KazmaLevel.%player%}
        add 25 to {KazmaLevelAtla.%player%}
        add 1 to {KazmaKutu.%player%}
        set {KazmaXp.%player%} to 0
        send "&8&m--------------------&c&l[ &e- &b&l Level &f&lBilgi &e- &c&l]&8&m--------------------" to player
        send "" to player
        send "   &c➤       &aLevel atladığın için level kutusunu artık alabilirsin!"
        send "" to player
        send "&8&m--------------------&c&l [ &e- &b&lLevel &f&lBilgi &e- &c&l]&8&m--------------------" to player
        launch ball firework colored white and ball firework colored blue at targeted block timed 0.5
command /Level:
    trigger:
        if {KazmaKutu.%player%} is equal to 0:
            open virtual chest with size 3 named "    &e✥ &b&lLevel &f&lKutusu &e✥" to player
            wait 0.50 tick              
            make gui slot 13 of player with red glass named "&c&l» &eLevel &c[ &f- &e%{KazmaLevel.%player%}% &f- &c] &eKutusu" with lore "&8&m-------------------------||     &e[ &f- &cAlınamaz &f- &e]||&f||&c&l» &eXp : &c%{KazmaXp.%player%}%||&c&l» &eLevel : &c%{KazmaLevel.%player%}%||&c&l» &eGereken Xp : &c%{KazmaLevelAtla.%player%}%||&c&l» &eSonraki Level : &c%{SonrakiLevel.%player%}%||&c&l» &eAlınabilir Kutu : &c%{KazmaKutu.%player%}%||&f||      &cYetersiz kutu||&8&m-------------------------" to close then run player command "Level-kutu-al"
        if {KazmaKutu.%player%} is greater than or equal to 1:
            open virtual chest with size 3 named "    &e✥ &b&lLevel &f&lKutusu &e✥" to player
            wait 0.50 tick          
            make gui slot 13 of player with light green glass named "&c&l» &eLevel &c[ &f- &e%{KazmaLevel.%player%}% &f- &c] &eKutusu" with lore "&8&m-------------------------||     &e[ &f- &aAlınabilir &f- &e]||&f||&c&l» &eXp : &c%{KazmaXp.%player%}%||&c&l» &eLevel : &c%{KazmaLevel.%player%}%||&c&l» &eGereken Xp : &c%{KazmaLevelAtla.%player%}%||&c&l» &eSonraki Level : &c%{SonrakiLevel.%player%}%||&c&l» &eAlınabilir Kutu : &c%{KazmaKutu.%player%}%||&f||      &aAlmak için tıkla||&8&m-------------------------" to close then run player command "Level-kutu-al"
command /Level-kutu-al:
    trigger:
        if {KazmaKutu.%player%} is greater than or equal to 1:
            add -1 to {KazmaKutu.%player%}
            give a chest named "&d&l❃ &aLevel Kutusu &d&l❃" to player
            send "{@p} &aLevel &f- &e%{KazmaLevel.%player%}% &f- &aKutusu envanterine gönderildi!" to player
        else:
            send "{@p} &cYetersiz kutu miktarı!" to player
on rightclick:
    if tool's display name is "&d&l❃ &aLevel Kutusu &d&l❃":
        cancel event
        if {kasaaçma::%player%} is not set:
            set {kasaaçma::%player%} to 1
            remove 1 chest named "&d&l❃ &aLevel Kutusu &d&l❃" from player
            set {item} to a random integer between 1 and 4
            delete {kasaaçma::%player%}
            if {Item} is 1:
                give a paper named "&d&l❃ &fDemir &cSpawner &fBileti &d&l❃" to player
                send "{@p} &7Envanterine &fDemir &cSpawner &fBileti &7eklendi!"
            if {Item} is 2:
                give a paper named "&d&l❃ &6Altın &cSpawner &fBileti &d&l❃" to player
                send "{@p} &7Envanterine &6Altın &cSpawner &fBileti &7eklendi!"
            if {Item} is 3:
                give a paper named "&d&l❃ &bElmas &cSpawner &fBileti &d&l❃" to player
                send "{@p} &7Envanterine &bElmas &cSpawner &fBileti &7eklendi!"
            if {Item} is 4:
                give a paper named "&d&l❃ &aZümrüt &cSpawner &fBileti &d&l❃" to player
                send "{@p} &7Envanterine &aZümrüt &cSpawner &fBileti &7eklendi!"
 
Geri
Üst